Strony internetowe jako forma kontaktu z klientem

Strony www są cenionym narzędziem marketingowym z kilku powodów. Jest to tania i skuteczna forma reklamy, ale równie ważny jest fakt, że pozwala na zacieśnienie więzi pomiędzy firmą a klientem. Standardowym rozwiązaniem na każdej witrynie firmowej jest zakładka ‚kontakt’. Zawierająca dane kontaktowe oraz formularz kontaktowy, pozwala internaucie łatwo i szybko wysłać wiadomość do firmy. Nowocześniejszym i bardzo modnym pomysłem jest umieszczenie na stronie okienka czatu. Rozwiązanie to umożliwia na kontakt w czasie rzeczywistym, gdzie klient może porozmawiać w sprawie oferty czy promocji z doradcą.

Równie popularne są mini-blogi, fora dyskusyjne oraz możliwość dodawania komentarzy, co niweluje dystans między klientem a firmą i daje poczucie bliskości oraz luźnej atmosfery, co w handlu ma niebagatelne znaczenie.

Wpis powstał dzięki:

Add To Cart

Strony internetowe jako forma kontaktu z klientem

00

Strony www są cenionym narzędziem marketingowym z kilku powodów. Jest to tania i skuteczna forma reklamy, ale równie ważny jest fakt, że pozwala na zacieśnienie więzi pomiędzy firmą a klientem. Standardowym rozwiązaniem na każdej witrynie firmowej jest zakładka ‚kontakt’. Zawierająca dane kontaktowe oraz formularz kontaktowy, pozwala internaucie łatwo i szybko wysłać wiadomość do firmy. Nowocześniejszym i bardzo modnym pomysłem jest umieszczenie na stronie okienka czatu. Rozwiązanie to umożliwia na kontakt w czasie rzeczywistym, gdzie klient może porozmawiać w sprawie oferty czy promocji z doradcą. Równie popularne są mini-blogi, fora dyskusyjne oraz możliwość dodawania komentarzy, co niweluje dystans między klientem a firmą i daje poczucie bliskości oraz luźnej atmosfery, co w handlu ma niebagatelne znaczenie. Wpis powstał...

Strony www są cenionym narzędziem marketingowym z kilku powodów. Jest to tania i skuteczna forma reklamy, ale równie ważny jest fakt, że pozwala na zacieśnienie więzi pomiędzy firmą a klientem. Standardowym rozwiązaniem na każdej witrynie firmowej jest zakładka ‚kontakt’. Zawierająca dane kontaktowe oraz formularz kontaktowy, pozwala internaucie łatwo i szybko wysłać wiadomość do firmy. Nowocześniejszym i bardzo modnym pomysłem jest umieszczenie na stronie okienka czatu. Rozwiązanie to umożliwia na kontakt w czasie rzeczywistym, gdzie klient może porozmawiać w sprawie oferty czy promocji z doradcą.

Równie popularne są mini-blogi, fora dyskusyjne oraz możliwość dodawania komentarzy, co niweluje dystans między klientem a firmą i daje poczucie bliskości oraz luźnej atmosfery, co w handlu ma niebagatelne znaczenie.

Wpis powstał dzięki: